Hardware en Software support

Hardware en Software support, software updates, bugfixes. Geavanceerde service uit de cloud, door de beste engineers wereldwijd. Meer dan 1200 engineers met minimaal 10 jaar ervaring. Onze cloud based service en onderhoud zorgt er voor dat u tot wel 50% op uw onderhoud kunt besparen.

Wij bieden u software onderhoud en support inclusief bug fixes en onderhoud 24/7 inclusief toegang tot het (TAC) technische support center (24/7) Wij bieden onderhoud op alle netwerk apparatuur vendor onafhankelijk.

U krijgt van ons toegang tot onze Cloud based Netwerk & IT Asset manager. Al uw netwerk apparatuur in een database in de cloud. Ons netwerk van meer dan 1200 netwerkexperts is 24/7 bereikbaar.

  • U heeft binnen 10 minuten direct contact met een engineer. 
  • U kunt tot wel 50% besparen op uw huidige contracten. 

Pear-Lite

• 24×7 Direct-2-Expert™ Technical Support
• Advanced Software Support
• Software Bug Fix Updates
• Network Collaboration Portal

Vraag prijs aan

Pearl-TBC (maatwerk)

• 24×7 Direct-2-Expert™ Technical Support
• Advanced Software Support
• Software Bug Fix Updates
• Hardware Spares on Customer Premises
• Network Collaboration Portal
• Plus Network & IT Asset manager

Vraag prijs aan

Oyster Asset Manager

• Cloud-Based Network & IT Asset Manager
• Software Asset Manager
• Ongelimiteerd Device Profiles & QR Codes
• Org-Wide Assets Visibility
• Org-Wide & Device-Level Analytics
• Geo-Located Asset Mapview
• Unlimited File Storage
• Global Asset Search
• Mass Asset Upload
• Live Activity Notifications
• 100% Safe Stored Data ( Swiss )

Gratis IT Asset manager !

Pearl

• 24×7 Direct-2-Expert™ Technical Support
• Advanced Software Support
• Software Bug Fix Updates
• NBD Hardware Replacement
• Network Collaboration Portal
• Plus Network & IT Asset manager

Vraag prijs aan

Pearl Guard

• During-Breach Expert TAC Support
• Cyber-Attack Isolation & Neutralization
• NBD Hardware Replacement
• NBD Software Config Restoration
• Pre & Post Breach Config Backup
• Post-Breach Root Cause Analysis
• Post-Breach Preventive Measure
• Ongoing Software Security Updates
• Plus Network & IT Asset manager

Vraag prijs aan
smartnet, smartcare, software support, Cisco, TAC

Vareza is powered by Multiven

Over Multiven

Het ontbreken van een hardware-, software- en politiek-neutrale dienstverlener om de integriteit, veiligheid en betrouwbaarheid te behouden van alle hardware en software die deel uitmaken van het huidige black-box internetnetwerk en de snel opkomende white-box Internet-of-Things , leidde in 2005 tot de oprichting van Multiven, met als missie alle eigenaars en exploitanten van internetnetwerken één enkele, onafhankelijke, flexibele, veilige en betaalbare service te bieden.
Tegenwoordig is Multiven de eerste en enige fabrikant onafhankelijke leverancier van softwareonderhoud en cyberdefence-services voor alle hardware die ter wereld internetnetwerken bestuurt.

Multiven-services worden aangedreven door de baanbrekende, eigen AI-servicemotor met technologie, mySolvr, die de intelligentie van 1.200 van ’s werelds meest briljante internetexperts in 55 landen gebruikt, waar hun kennis on-demand wordt ingezet, compensatie per taak wordt betaald en de resulterende intelligentie die is samengesteld en gearchiveerd voor toekomstig hergebruik zonder menselijke tussenkomst.

Contact Multiven: salesnl@multiven.com

Vraag een demo aan : 088-1500450