Smartnet Cisco vervanging ? Multivendor Software & hardware support

 

Smartnet Cisco vervanging ? Multivendor Software & hardware support

Smartnets van Cisco: In de wereld van Cisco heeft vast wel eens gehoord over de smartnets van Cisco. Dit zijn de service contracten van Cisco en heeft u recht op software updates, TAC support en hardware vervanging. Als u een Cisco device koopt dan zit daar meestal 90 dagen support bij. Het geeft u de eerste 90 dagen recht op de laatste software updates en hardware support. Er zijn ook contracten van Cisco die u een extra garantie meegeven. Over het algemeen is het na 90 dagen einde support van Cisco. Ze geven dit ook netjes aan, dus wettelijk gezien doen ze hier niets verkeerds. Maar uiteindelijk is het wel handig dat u een contract afsluit binnen de 90 dagen, anders komt uw recht op support te vervallen.

Software updates: Deze zijn uiteraard erg handig, u heeft immers de laatste updates nodig op uw Firewall. Anders heeft u binnenkort bezoek van een Cyber crimineel die uw data gijzelt en dan mag uw met Bitcoins uw data weer terug kopen. Hetzelfde geld uiteraard ook voor uw switch of router, u wilt toch wel graag de laatste updates draaien anders loopt u wellicht gevaar, of uw netwerk draait niet optimaal, dat komt de gebruikers ook niet ten goede en kan uiteindelijk uw productie en image schade toe brengen.

TAC support.

Bij een probleem op uw netwerk is het wel zo fijn om iemand te kunnen bellen/mailen die u zo snel mogelijk weer up and running kan krijgen. Bij een TAC support centre werken mensen met veel ervaringen en zijn heel de dagen bezig met het beantwoorden van technische vragen. U heeft hier dan ook 24/7 toegang tot deze engineers.

Kosten

Uiteraard komen hier ook kosten bij kijken, deze kunnen oplopen, en u heeft ze lek jaar nodig. U wilt in ieder geval de laatste updates blijven ontvangen. De gewenste support verschilt per device. U wilt in ieder geval geen zwakke schakel in uw netwerk, anders krijgt uw weer cybercriminelen op bezoek.

Vervanging Smartnet bespaar op uw kosten

Vandaag de dag is niet alleen Cisco smartnet die u kan helpen met deze diensten. Vareza kan u tegenwoordig ook helpen met deze diensten. Dat wil zeggen dat wij precies herzelfde als Cisco kunnen aanbieden, maar dan tegen een betere prijs. Wij bieden u minimaal hetzelfde tegen een lagere prijs. U krijgt dus meer waarde voor uw geld.

Onze services bestaan uit de volgende diensten: 

  1. Free Network en IT asset manager (cloud based unlimited devices)

Cloud-gebaseerd netwerk en IT Asset Manager
Software Asset Manager
Onbeperkte apparaatprofielen & QR-codes
Org-Wide Assets-zichtbaarheid
Org-Wide en Device-Level Analytics
Geo-located Asset Mapview
Onbeperkte bestandsopslag
Global Asset Search
Massa-assets uploaden
Meldingen over liveactiviteit
100% door de EU opgeslagen gegevens

  1. Cyber Security bescherming (Cloud based) 

Ondersteuning tijdens aanval door deskundige TAC engineer
Cyber-Attack Isolatie & Neutralisatie
NBD Hardware vervanging
NBD Software Config Restoration
Pre & Post Breach Config Back
Post-Brede worteloorzaak Analyse
Preventieve maatregel na het breken
Lopende softwarebeveiligingsupdates
Plus alle netwerk & IT Asset management functies

  1. Software support

24×7 Direct-2-Expert ™ technische ondersteuning
Geavanceerde software-ondersteuning
Software bugfix-updates
Netwerk collaboration portal
Plus alle netwerk & IT Asset management functies

  1. Hardware/Software support 

24×7 Direct-2-Expert ™ technische ondersteuning
Geavanceerde software-ondersteuning
Software bugfix-updates
NBD Hardware vervanging
Netwerk collaboration portal
Plus alle netwerk & IT Asset management functies

  1. Maatwerk support  (Config support) 

24×7 Direct-2-Expert ™ Technische ondersteuning
Geavanceerde softwareondersteuning
Software Bug Fix Updates
Spares op locatie

Netwerk collaboration portal
Plus alle netwerk & IT Asset management functies

 

  1. EOL Support.

Niet geheel onbelangrijk om te vermelden, wij nemen ook uw EOL apparatuur in support. Wij zijn van mening en onderbouwd door onderzoeken dat de meeste storingen voortkomen uit software updates en of aanpassingen hierop. Hardware storingen zijn minder dan 1% . Heeft u meer dan 1% hardware storingen dan zit u boven het gemiddelde.

Wij werken met ruim 1200 Engineers vanuit de Cloud. Onze engineers hebben allemaal minimaal 10 jaar ervaring en zijn bovengemiddeld gecertificeerd. De meeste vendoren rekenen met vaste kosten en hoge uitvalpercentages. Hierdoor zijn de prijzen van de traditionele vendoren hoger. Wij werken anders en onze kosten liggen simpelweg lager.Wij leveren u direct-naar-expert technische netwerkondersteuning hardware en software support. Wilt u meer weten hoeveel u kunt besparen met onze services op uw netwerk apparatuur dan maken wij graag vrijblijvend een offerte voor u.

Bezoek onze onderhoud & support pagina of neem direct contact met ons op. Wij helpen graag mee aan de verlaging van uw onderhoud en support kosten.

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

8 + 4 =