Vareza.nl

Onderhoud & Support

Onderhoud & Support

Cisco SmartNet

De bekroonde Cisco SmartNet Total Care biedt technische services die slimme functies ondersteunen. Het lost problemen sneller op, vermindert het risico van downtime en verbetert de operationele efficiëntie.

Wat nog belangrijker is, is dat het Cisco SmartNet helpt bij het bieden van meer of voldoende tijd om te focussen op zakelijke innovaties of verbeteringen. Ondertussen ondersteunt het praktisch de infrastructuur.

Aan de andere kant is het SmartNet het basisonderhoudscontract voor een aantal specifieke onderdelen of onderdelen van Cisco-apparatuur. Ondertussen hangt de prijs van dit contract meestal af van het deel van de gebruikte apparatuur en het gebruikte serviceniveau.

Voor een hoog serviceniveau ontvangt u online of telefonische ondersteuning en de onsite support waarmee u eventuele softwarerevisies (updates) voor elk onderdeel van uw apparatuur kunt downloaden, op voorwaarde dat u zich daarvoor abonneert. De Cisco SmartNet-services omvatten ook de vervanging van het onderdeel of de hele unit als het probleem bij de apparatuur wordt aangetroffen.

De service kan binnen 4 uur of de volgende dag wordt geleverd op het niveau van het servicecontract waarvoor u zich inschrijft. Tot dusverre is Cisco erkend met een geweldige service op de SmartNet-contracten.

Veel van de voordelen die SmartNet Services door Cisco bieden, worden hieronder toegelicht en besproken.

DIGITALE EN INNOVATIEVE ONDERSTEUNING

Door het gebruik van gepersonaliseerd mobiel en internet, ondersteuning en de mogelijkheid om modelspecifieke inhoud te bekijken, toegang voor het gebruik van geautomatiseerde hulpmiddelen, software te downloaden, waarschuwingen te ontvangen of te krijgen, forums te volgen, en uw persoonlijke TAC cases online te volgen. Dit alles gezamelijk heeft er voor gezorgd dat uw digitale SmartNet ervaring geoptimaliseerd is.

Evenzo werden innoverende ecosystemen massaal ondersteund met de evolutie van geavanceerde technologische hulpmiddelen zoals kunstmatige intelligentie (AI), machine learning, big data, om er maar een paar te noemen die gebruikers dynamische ervaring bieden.

PROBLEEMOPLOSSING EN VERBETERDE EFFICIENCY

De meeste computerbesturingssystemen hebben vaak last van downtime waardoor de betrouwbaarheid, beschikbaarheid en het herstel van het systeem nadelig worden beïnvloed. Dit mislukt meestal in het systeem om de nodige bewerkingen uit te voeren. Op dezelfde manier kan Computersystemen ook een netwerkstoring ondergaan die meestal het gevolg is van communicatiestoringen of een crash van het systeem. Als gevolg hiervan is van Cisco SmartNet ontdekt dat het de slimme mogelijkheden, technische ondersteuning en online hulpmiddelen biedt die van groot belang zijn voor het verminderen van de downtime of uitval, waardoor de continuïteit en duurzaamheid van het bedrijf wordt bevorderd.

Evenzo kunnen de computerprestaties, dat wil zeggen de hoeveelheid werk die het computersysteem heeft uitgevoerd met betrekking tot de reactietijd, doorvoer, datacompressie, datatransmissielijn, en de bandbreedte om er enkele te noemen, worden verbeterd door de automatisering van inventaris en contractbeheer gedaan door Cisco SmartNet Services. Zodoende het bijwerken van het up-to-date beeld van het netwerk van het systeem met minder inspanning,

STAY-UP RUNNING EN SOFTWARE UPDATES

De Cisco SmartNet-services minimaliseren het risico van downtime met flexibele hardware-dekking, deskundige technische ondersteuning en de actuele dekking van gegevens, waardoor de systemin up en running blijven(minimale downtime). Ook kunnen de upgrade en update van het softwarebesturingssysteem gemakkelijk worden uitgevoerd via de Cisco-webondersteuningsservices. De webondersteuningsdiensten omvatten ook de 24-uurs toegang tot het Technical Assistance Center (TAC) om eventuele problemen met uw apparaten op te lossen en voor een betere ervaring.

SLIMME OPLOSSINGEN

Het vermogen van het operatingsysteem om een zelfmonitoring-, analyse- en rapportage technologie uit te voeren, kan worden verbeterd door het gebruik van Cisco SmartNet-services die één portal gebruiken om de Cisco-inventaris te beheren, de status van het contract te controleren, levenscyclusgegevens te bekijken , voert zelfdiagnose uit en beoordeel alert en gevoelige informatie.